Mikołaj Roztocki
Redakcja morzebyc.pl
W obecnych czasach szybkie tempo życia i rozwój narzędzi technologicznych sprawiły, że relacje z Twoimi klientami muszą dostosować się do tego pulsu. Nieuwzględnienie tej rzeczywistości to pozostawanie w tyle, dlatego w tej okazji sprawdzimy, dlaczego dostosowanie się do klientów jest kluczowe dla każdego centrum urody, kliniki czy spa.
Mówiliśmy już o tym, jak CRM może usprawnić zarządzanie salonem, to podstawowe narzędzie w zarządzaniu firmami związanymi z urodą, które wymagają tak wielu informacji zwrotnych od klientów. Aby jednak w pełni wykorzystać tego typu narzędzie zintegrowanego zarządzania, musimy w pełni zrozumieć jego zakres.
CRM może dać nam globalną wizję dwóch podstawowych obszarów: zarządzania wewnętrznego i klientów. Jeśli chodzi o pierwszy punkt, to wykorzystanie narzędzi takich jak AgendaPro pozwala nam objąć cały scenariusz, od relacji z dostawcami po zarządzanie zapasami. Jednak możliwości interakcji z klientami, jakie daje tego typu platforma, mogą być Twoim najlepszym sprzymierzeńcem w dostosowaniu się do coraz szybciej rozwijającego się i konkurencyjnego rynku.
Minęły już lata, kiedy kontakt z Twoimi klientami sprowadzał się do wizyty lub rozmowy telefonicznej. Puls dzisiejszego życia wymaga, abyś dostarczył swoim odbiorcom narzędzia, które pozwolą im skontaktować się z Twoim salonem kosmetycznym, kliniką lub spa w niewielkiej ilości wolnego czasu, jakim dysponują - cennych minut, które musimy jak najlepiej wykorzystać.
Niektóre liczby mogą lepiej zobrazować scenariusz, w którym się poruszamy. Według najnowszych danych opublikowanych przez Podsekretarza Telekomunikacji (Subtel), dostęp do Internetu w Chile osiągnął 13,1 mln, a - spośród nich - 79,2% było za pośrednictwem telefonów komórkowych. Te liczby pokazują, jak ważne jest zapewnienie punktów kontaktowych ze wszystkich możliwych platform. Dzięki takim narzędziom jak AgendaPro Twój wachlarz możliwości się poszerza:
Posiadanie narzędzi, które ułatwiają kontakt firma-klient w każdym momencie jest kluczowe. Integralne systemy zarządzania pozwalają klientom zaplanować swoje wizyty w salonie lub klinice, kiedy i gdzie chcą, dzięki czemu procedura powszechnie związana z rozmową telefoniczną staje się czymś całkowicie cyfrowym i autonomicznym, kluczowym dla skutecznej strategii marketingowej dla salonu kosmetycznego.
Prawdopodobnie jedną z najbardziej przydatnych funkcji AgendaPro jest system kartoteki klientów online, który pozwala wygenerować szczegółowy profil dla każdej osoby, która przeszła przez Twój salon lub klinikę.
Jeśli chodzi o strategie marketingowe salonów kosmetycznych, dane dostarczane przez profile klientów są jak latarnia we mgle, pozwalając Ci wiedzieć dokładnie, gdzie skupić swoje wysiłki.
Wiedząc, jakich usług lub produktów szukają Twoi klienci, możesz przewidzieć ich ruchy, wysyłając im oferty związane z ich preferencjami lub - jeszcze lepiej - kreując potrzebę, której być może nie brali pod uwagę. Na przykład, jeśli jedna z Twoich klientek poszła do Twojego salonu miesiąc temu, aby pofarbować włosy... czy nie nadszedł czas na zabieg rewitalizujący jej włosy? Ty to wiesz, ale ona pewnie nie.
Jeśli masz już korzyści z posiadania wsparcia AgendaPro, zacznij w pełni korzystać z platformy, która może dać Ci niewyobrażalną przewagę nad konkurencją, aby zaprojektować i wdrożyć strategię marketingową dla salonu kosmetycznego, która dostosowuje się do zachowań Twojej publiczności. A jeśli jeszcze jej nie zatrudniłeś... to na co czekasz?
Redakcja morzebyc.pl
Morzebyc.pl - rzetelny portal fryzjerski
Na łamach naszego portalu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat wyposażenia salonu fryzjerskiego
Zbuduj swój wymarzony salon