Wyhoduj swój salon fryzjerski z Instagramem

Z ponad 400 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie i 75 milionami dziennie, Instagram staje się doskonałą alternatywą, aby uczynić Twoją markę widoczną i tym samym zwiększyć liczbę klientów w Twoim salonie fryzjerskim. Aby to osiągnąć, należy wykonać szereg kroków, oto kilka wskazówek: Hashtagi Jego użycie zwróci uwagę na Twoją treść, choć musisz wziąć pod uwagę, że Instagram dopuszcza tylko do 30 hashtagów lub tagów, jeśli używasz więcej niż 30 swoich komentarzy nie będzie widoczny. Inną rzeczą do rozważenia jest to, że hashtagi, których używasz są popularne wśród odbiorców docelowych i że są one związane zarówno z fotografią jak i ogólnym tematem Twojej marki. Lubi Im bardziej go lubisz, tym więcej ruchu wygenerujesz na swoim koncie. W świecie Instagram, lubi zazwyczaj pracować w sposób wzajemny, więc wysoki odsetek użytkowników mają tendencję do dopasowania gestu z innym podobnym. Naśladowcy Strategia polega na podążaniu za ludźmi, którzy chcą podążać za tobą, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że wejdą oni na twój profil i podążą za tobą. Sposobem na znalezienie właściwych naśladowców jest wyszukiwanie za pomocą hashtagów związanych z Twoją firmą oraz w rachunkach Twojej konkurencji i powiązanych marek. Nie zapomnij o polityce antyspamowej Instagramu, który ustalił limity działań na godzinę. Niektóre z nich to: maksymalnie 60 śledzić i rozwijać do kont na godzinę, maksymalnie 60 komentarzy na godzinę i maksymalnie 100 lubi treści na godzinę. Staraj się ich przestrzegać, aby uniknąć kar i zawieszania kont. Wpływy Są to ludzie, którym udało się wyróżnić w kanałach cyfrowych, tworząc przykuwającą uwagę postać w cyfrowym świecie, który ma tysiące zwolenników i abonentów. W tym sensie, celem jest zidentyfikowanie tych czynników, które promują Twoje usługi i reprezentują wartości Twojej marki. Następnym krokiem jest podzielenie się pozytywnymi uwagami na temat Twojej działalności, najlepiej poprzez udział w warsztatach fryzjerskich, a także w organizowanych przez Ciebie imprezach czy inauguracjach.

Autor

Natalia Kurzajewska

Redakcja morzebyc.pl