Zwroty do salonów piękności

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Uroda
  3. Zwroty do salonów piękności

Dobrą strategią na uszczęśliwienie klientów salonu w oczekiwaniu na wizytę jest wykorzystanie w wystroju fraz lub cytatów, które sprawiają, że nawiązują z Tobą kontakt, rozweselają ich i wywołują uśmiech na ich twarzach po ciężkim dniu pracy.

Możesz także użyć tagów salonów kosmetycznych w swoich broszurach, ulotkach, plakatach lub na wystawach jako strategii reklamowej, aby odróżnić się od konkurencji i zaprezentować swoje wartości jako firma. Dodatkowo podajemy kilka zwrotów, które możesz wykorzystać jako slogany w swojej reklamie i komunikacji handlowej - mamy nadzieję, że Ci się przydadzą!

Inspirujące cytaty z salonów

  • Włosy nie czynią kobiety, ale zdecydowanie pomagają. Anonimowy
  • Nic nie czyni kobiety piękniejszą niż przekonanie, że jest piękna. Anonimowy
  • Piękno zaczyna się w chwili, gdy postanawiasz być sobą, Coco Chanel .
  • Lubimy wszystkie włosy, ale Twoje uwielbiamy. Anonimowy
  • Nie zapominaj, że prawdziwe piękno jest kwestią postawy i że jesteś piękna, gdy jesteś autentyczna. Anonimowy
  • Dobre włosy przemawiają głośniej niż słowa. Anonimowy
  • Twoje włosy to korona, której nigdy nie zdejmujesz. Anonimowy
  • Bez względu na to, jak silni jesteśmy, wszyscy chcemy czuć się piękni. Anonimowy

Zwroty z salonów, aby sprzedawać ze stylem

  • "Kobieta, która ścina włosy, ma zamiar zmienić swoje życie. Coco Chanel
  • Błogosławieni styliści, bo wydobywają piękno z innych. Anonimowy
  • Nieważne, czy twoje życie jest idealne, byleby tylko twój kolor włosów był idealny". Stacy Snapp Killian
  • Życie jest piękniejsze, gdy zna się odpowiedniego fryzjera. Peter Coppola
  • Piękno pochodzi z wewnątrz. Z wnętrza zakładu fryzjerskiego. Anonimowy.
  • "Najlepiej jest wyglądać naturalnie, ale żeby wyglądać naturalnie, potrzeba dużo makijażu. Calvin Klein.
  • "Piękne włosy to najlepsza zemsta". Ivana Trump.
  • "Jako fryzjerka co 30 minut mam nowego szefa i to właśnie jemu staram się dogodzić i dać z siebie wszystko". Sherri Jones
  • Popraw swoje selfie, odwiedź stylistę. Anonimowy.
  • Życzę Ci, aby Twój dzień był równie miły jak Twoje włosy. Anonimowy.
  • Terapeuta? Mam swojego stylistę. Anonimowy.
  • Z twego piękna zrodziła się moja sława. Anonimowy.
  • Chodzenie do fryzjera to najlepszy naturalny antydepresant. Anonimowy.
  • Najlepszą wskazówką jest klient, który jest zadowolony z mojej pracy. Anonimowy.
  • Styliści mają klucz do Twojego nastroju. To jest ich prawdziwa cnota. Anonimowy.

Zwroty z salonu piękności, z których można się uśmiechnąć.

  • Lepiej się spóźnić, niż być brzydkim. Anonimowy.
  • I Bóg powiedział: "Stwórzmy pięknych ludzi i uczyńmy stylistów". Anonimowy.
  • Zabrania się wchodzenia w złym nastroju. Anonimowy.
  • Mówię językiem włosów, hiszpański jest moim drugim językiem. Anonimowy.
  • Jestem stylistką i mogłabym opowiedzieć Ci takie historie, że aż by Ci się włosy zakręciły. Anonimowy
  • Włosy księżniczki nie powstają przypadkowo, lecz z potrzeby chwili. Anonimowy.
  • Życie jest zbyt krótkie, by mieć nudne włosy. Anonimowy.
  • Nie potrzebuję stylisty. Moja poduszka codziennie rano układa mi nową fryzurę. Anonimowy.

Zwroty, których można użyć jako sloganów

  • Twoje piękno jest naszym obowiązkiem.
  • Stwórz z nami swój styl.
  • Pomagamy Ci wyglądać jak najlepiej.
  • Tam, gdzie rodzi się styl i pasja.
  • Po prostu najlepsze piękno.
  • Bądź odważny. Bądź odważny. Bądź po prostu piękna.
  • Bo jesteś piękna.
  • Gdy dobrze wyglądasz, dobrze się czujesz.
  • Wygląda dobrze. Poczuj się dobrze.
  • Wydobywamy Twoje wewnętrzne piękno.
  • Odkryj swoje wewnętrzne piękno.
  • Zasługujesz na to.
  • Poczuj się naturalnie, bądź naturalny.
  • Życie jest zbyt krótkie. Rozpieszczaj się.
  • Ponieważ potrzebujesz czasu dla siebie.
  • Niech Twoja fryzura będzie wyrazem perfekcji.
  • Jeśli Ty nie wyglądasz dobrze, to my też nie.

Teraz wybierz te, które najbardziej Ci się podobają i dostosuj je do swojej działalności. Upewnij się, że używane przez Ciebie zwroty są obietnicą jakości dla Twoich klientów i deklaracją misji Twojej firmy.

Powiązane artykuły:

1) Estetyczne projektowanie: przykłady i wskazówki.

2. Przykładowe broszury i sposób ich projektowania

Autor

Magdalena Pilarczyk

Redakcja morzebyc.pl