Zwroty do salonów piękności
-
Strona główna
-
Blog AgendaPro Uroda
-
Zwroty do salonów piękności
Dobrą strategią na uszczęśliwienie klientów salonu w oczekiwaniu na wizytę jest wykorzystanie w wystroju fraz lub cytatów, które sprawiają, że nawiązują z Tobą kontakt, rozweselają ich i wywołują uśmiech na ich twarzach po ciężkim dniu pracy.
Możesz także użyć tagów salonów kosmetycznych w swoich broszurach, ulotkach, plakatach lub na wystawach jako strategii reklamowej, aby odróżnić się od konkurencji i zaprezentować swoje wartości jako firma. Dodatkowo podajemy kilka zwrotów, które możesz wykorzystać jako slogany w swojej reklamie i komunikacji handlowej - mamy nadzieję, że Ci się przydadzą!
Inspirujące cytaty z salonów
- Włosy nie czynią kobiety, ale zdecydowanie pomagają. Anonimowy
- Nic nie czyni kobiety piękniejszą niż przekonanie, że jest piękna. Anonimowy
- Piękno zaczyna się w chwili, gdy postanawiasz być sobą, Coco Chanel .
- Lubimy wszystkie włosy, ale Twoje uwielbiamy. Anonimowy
- Nie zapominaj, że prawdziwe piękno jest kwestią postawy i że jesteś piękna, gdy jesteś autentyczna. Anonimowy
- Dobre włosy przemawiają głośniej niż słowa. Anonimowy
- Twoje włosy to korona, której nigdy nie zdejmujesz. Anonimowy
- Bez względu na to, jak silni jesteśmy, wszyscy chcemy czuć się piękni. Anonimowy
Zwroty z salonów, aby sprzedawać ze stylem
- "Kobieta, która ścina włosy, ma zamiar zmienić swoje życie. Coco Chanel
- Błogosławieni styliści, bo wydobywają piękno z innych. Anonimowy
- Nieważne, czy twoje życie jest idealne, byleby tylko twój kolor włosów był idealny". Stacy Snapp Killian
- Życie jest piękniejsze, gdy zna się odpowiedniego fryzjera. Peter Coppola
- Piękno pochodzi z wewnątrz. Z wnętrza zakładu fryzjerskiego. Anonimowy.
- "Najlepiej jest wyglądać naturalnie, ale żeby wyglądać naturalnie, potrzeba dużo makijażu. Calvin Klein.
- "Piękne włosy to najlepsza zemsta". Ivana Trump.
- "Jako fryzjerka co 30 minut mam nowego szefa i to właśnie jemu staram się dogodzić i dać z siebie wszystko". Sherri Jones
- Popraw swoje selfie, odwiedź stylistę. Anonimowy.
- Życzę Ci, aby Twój dzień był równie miły jak Twoje włosy. Anonimowy.
- Terapeuta? Mam swojego stylistę. Anonimowy.
- Z twego piękna zrodziła się moja sława. Anonimowy.
- Chodzenie do fryzjera to najlepszy naturalny antydepresant. Anonimowy.
- Najlepszą wskazówką jest klient, który jest zadowolony z mojej pracy. Anonimowy.
- Styliści mają klucz do Twojego nastroju. To jest ich prawdziwa cnota. Anonimowy.
Zwroty z salonu piękności, z których można się uśmiechnąć.
- Lepiej się spóźnić, niż być brzydkim. Anonimowy.
- I Bóg powiedział: "Stwórzmy pięknych ludzi i uczyńmy stylistów". Anonimowy.
- Zabrania się wchodzenia w złym nastroju. Anonimowy.
- Mówię językiem włosów, hiszpański jest moim drugim językiem. Anonimowy.
- Jestem stylistką i mogłabym opowiedzieć Ci takie historie, że aż by Ci się włosy zakręciły. Anonimowy
- Włosy księżniczki nie powstają przypadkowo, lecz z potrzeby chwili. Anonimowy.
- Życie jest zbyt krótkie, by mieć nudne włosy. Anonimowy.
- Nie potrzebuję stylisty. Moja poduszka codziennie rano układa mi nową fryzurę. Anonimowy.
Zwroty, których można użyć jako sloganów
- Twoje piękno jest naszym obowiązkiem.
- Stwórz z nami swój styl.
- Pomagamy Ci wyglądać jak najlepiej.
- Tam, gdzie rodzi się styl i pasja.
- Po prostu najlepsze piękno.
- Bądź odważny. Bądź odważny. Bądź po prostu piękna.
- Bo jesteś piękna.
- Gdy dobrze wyglądasz, dobrze się czujesz.
- Wygląda dobrze. Poczuj się dobrze.
- Wydobywamy Twoje wewnętrzne piękno.
- Odkryj swoje wewnętrzne piękno.
- Zasługujesz na to.
- Poczuj się naturalnie, bądź naturalny.
- Życie jest zbyt krótkie. Rozpieszczaj się.
- Ponieważ potrzebujesz czasu dla siebie.
- Niech Twoja fryzura będzie wyrazem perfekcji.
- Jeśli Ty nie wyglądasz dobrze, to my też nie.
Teraz wybierz te, które najbardziej Ci się podobają i dostosuj je do swojej działalności. Upewnij się, że używane przez Ciebie zwroty są obietnicą jakości dla Twoich klientów i deklaracją misji Twojej firmy.
Powiązane artykuły:
1) Estetyczne projektowanie: przykłady i wskazówki.
2. Przykładowe broszury i sposób ich projektowania